ARCHIV

3. 6. 2012

August Strindberg: Ta silnější

HRA...
... o tom, co se dá dělat v kavárně na Štědrý den.
... o tom, zda mluviti stříbro, ale mlčeti zlato?
... o čokoládě.
... o nevěře.
... o tom, že napodobování je největším výrazem obdivu.
... o dárkách.
... o tulipánech.
... o zakopaných psech.
... o člověku, se kterým strávíte více času, než jste chtěli.

14. 3. 2011

Robert Thomas: 8 žen

8 žen, 8 příběhů, 8 tajemství, 8 motivů k vraždě plus jeden mrtvý
muž za zamčenými dveřmi. Klasická divadelní detektivka, která
nepostrádá notnou dávku napětí ani specifický humor a nečekaná
odhalení.
2. 12. 2010

Cyril Kaplan/Jiří Konvalinka: Tělo - Město

Muzikál o lásce, těle a galaxii nitra.
31. 8. 2010

Jorge Luis Borges: Neuvěřitelný podvodník Tom Castro

Srpnové soustředění v Krkonoších bylo zasvěceno přípravě scénické črty vlastní dramatizace povídky Jorge Luise Borgese ze sbírky Obecné dějiny hanebnosti. Krátká fantasmagorie o osamělosti, přecházení přes ulici a jednom podvodu...
4. 2. 2010

Alfréd Jarry / Prokop Voskovec UBU PAROHÁČEM

Živá zvířata! Akrobatické scény! Opravdová hovnisková pumpa! Dva metry vysoký pes s vlněnými punčochami!

"Zdá se nám, že jsme paroháčem, navzdory, pohlédneme-li na své půvaby, nepravděpodobnosti takového rčení! Hrom do hovniska, hovnisko do hromu! Hovnisková pumpa tedy vůbec nefunguje?! Odpovězte mi nebo vám vykuchám mozek!"
22. 9. 2008

Calo Goldoni / Jaroslav Pokorný: POPRASK NA LAGUNĚ

Osvědčený text italského dramatika skýtá vděčné herecké příležitosti pro nový soubor Hereckého studia pod vedením studenta DAMU Jiřího Konvalinky.
19. 9. 2008

Courteline: "Tichá domácnost"

Brilantní absurdní aktovka francouzského novináře Georga Courtelina si vyprovokovala inscenaci adamova teamu Hereckého studia.
29. 6. 2007

Ronja, dcera loupežníka

Jsou dvě rodiny a mezi nimi propast. Jsou dva otcové, co si přes propast hrozí pěstí. A jsou dvě děti, které se nebojí ani větrnic, ani šedivíků, ani bludiček, ani čumbrků, ani koní, ani velkých loupežníků … takže co by se bály nějaké jámy? S odvahou a drzostí, kterou stejně zdědili po svých nerozumných dospělých, se rozeběhnou a jámu přeskočí.
14. 12. 2006

DON JUAN

Don Juan je herec. Velmi dobrý herec. Ďábelskou roli, kterou přijal, hraje poctivě, ale s ubývajícím nadšením. Sám nedokáže přestat a není nikdo, kdy by ho včas zastavil. Provokuje svět, obelhává jej, ale svět mu tleská. Úspěchy Juanových hereckých výkonů usvědčují svět z lásky ke lži. Don Juan není narušitelem světa, ale produktem všudypřítomného pokrytectví. Kde je ona hranice, po jejímž překročení už není cesty zpět? Který výstup způsobil Juanův pád? A který výstup způsobí ten můj?